Veelgestelde vragen
Een overzicht van de meest gesteelde vragen over Huisartsencentrum De Cordes.
Veelgestelde vragen
Bereikbaarheid
Assistenten en receptionisten
Receptioniste. Aan de balie wordt u ’s morgens te woord gestaan door een receptioniste. Zij heeft niet dezelfde medische kennis als een assistente, waardoor u bij haar niet met medische vragen terecht kunt.
De assistente is het eerste telefonische aanspreekpunt in onze praktijk. Zij weet het antwoord op veel praktische vragen die u heeft. Daarnaast heeft zij ook voldoende medische kennis om u met eenvoudige medische problemen verder te helpen.
Urineonderzoek
Bij plasklachten of vermoeden op een blaasontsteking kunt u de urine laten onderzoeken. U heeft hier geen toestemming voor nodig. Als u urine inlevert zijn we wel benieuwd naar uw klachten. Daarom hebben we een vragenlijst gemaakt. U kunt de vragenlijst invullen aan de balie bij het inleveren van de urine of hier alvast downloaden, uitprinten en invullen.
Patiëntenportaal
Onze praktijken zijn aangesloten bij het Pharmeon patiëntenportaal. In de patiëntenomgeving kunt u 24 uur per dag snel, veilig en online contact met uw huisarts hebben. Met uw eigen account logt u veilig in en hoeft u niet elke keer opnieuw uw gegevens in te voeren.
Vragen over het zorgaanbod?
0174-210720
We hebben een ruim zorgaanbod waarin de medisch assistenten en praktijkondersteuners u in veel gevallen al goed kunnen helpen, maar in enkele gevallen dient een huisarts uw klacht te beoordelen.